Tuesday, November 22, 2011

NO MIN WOO!!!!

Assalamualaikum.....
korang sume sihat???

ermm,skang nie afza tgh tgk drama korean MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO
korg msti dh tgk kan?
yela,citer tue dah lama kluar tp afza br je nak tgk
xde masa lah katakan,hehehe

btw, mrujuk dgn tajuk di atas
ermmm,i'm totally in love with one of the cast 
 ( juz suka antra pmint ngan artis je ea) 
the actor is
NO MIN WOO a.k.a  PARK DONG JU


cute kan????


to my fwens yg minat citer pasta
korg mesti knl dye kan
yg jdk chef bhgian psta nama philip
so,yg berlakon sbagai philip ialah no min woo,huhu


lakonan dye dlm cter MGIAG
mmg cool wlaupun dye brlakon watak antagonis
tp cara dye brlakon dlm MGIAG tidk akan mmbuatkan org mmbenci dye
bahkan akan sukakan dye,
sometimes,bila tgk min woo appear dalam MGIAG
rasa sedih sgt coz dye terpaksa
membantu gumiho yg serupa dgn org yg dye cinta...then gumiho suka org lain pula
lagilah sedih tp park dong ju always cool....
that make me like him more and more
^^

nie serba sedikit biodata tntg No min woo

Name: 노민우 / No Min Woo (Noh Min Woo) 
Profession: Actor and singer 
Birthdate: 1986-May-29 
Height: 183cm 
Weight: 60kg 
Star sign: Gemini 
Talent agency: SM Entertainment 

so for now rasanya No Min Woo mmg menarik perhatian sy utk trus menonton drma MGIAG smpai habis.
smg berjumpa di entry yg lain,bye  =)



No comments:

Post a Comment